ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ κ. ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΔΕΡΓΙΑΔΕ ΦΙΛΙΠΠΟΣ Άρθρο για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ

0
226

«α) Είναι πρόχειρη, βιαστική και δογματική η επιλογή της Κυβέρνησης για ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης τον επόμενο μήνα.

β) Το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, είναι κερδοφόρο και συνεχώς βελτιώνει τα αποτελέσματά του.

γ) Έχει ιδιαίτερο γεωοικονομικό και γεωστρατηγικό ρόλο για την χώρα μας, γιατί είναι πόλος εισόδου και εξόδου για άλλες χώρες της περιοχής.

δ) Παρ’ όλες τις καθυστερήσεις είναι σε εξέλιξη η επέκταση του 6ου προβλήτα που θα υπερδιπλασιάσει την δυναμικότητα του λιμανιού.

ε) Χάθηκαν τέσσερα χρόνια με τις παλινωδίες της Κυβέρνησης και τίποτε ακόμη δεν έχει ξεκινήσει, για την κατασκευή του Εμπορευματικού Σταθμού, που θα αναβάθμιζε το Λιμάνι και την οικονομική δραστηριότητα της Θεσσαλονίκης, δημιουργώντας και πολλές θέσεις απασχόλησης.

στ) Στο λιμάνι Θεσσαλονίκης, σε αντίθεση με το λιμάνι το Πειραιά, υπάρχει μόνο ένας σταθμός φορτοεκφόρτωσης container. Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχει μονοπωλιακή διαχείριση από την ξένη εταιρεία. Αυτό θα είναι καταστροφικό για την οικονομία και τις επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας.

Δυστυχώς η Κυβέρνηση πορεύεται για ακόμη μια φορά χωρίς σχεδιασμό με ιδεολογικό δογματισμό χωρίς να διεύρυνα τις ιδιαιτερότητες κάθε δημοσίου φορέα και την προσφορά του στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής».

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ