Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥ

2
856

Το αεροδρόμιο μελετήθηκε και δημοπρατήθηκε από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, με Πρωθυπουργό τον Γιώργο Παπανδρέου και υπουργούς Υποδομών τον Δημήτρη Ρεππα και τον Γιάννη Ραγκουση και γενικό Γραμματέα Δημοσίων έργων τον Γιάννη Οικονομιδη και Μεταφορών τον Χάρη Τσιοκα.

Η μελέτη και η δημοπράτηση έγιναν από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών Δικτύων και Μεταφορών, την ΥΠΑ και την ΕΥΔΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ.

Χρηματοδοτηθηκε από αμιγώς εθνικούς πόρους. Το ύψος του προϋπολογισμού ήταν περίπου 25 εκ ευρώ.

Το βασικό έργο είναι ο διάδρομος προσγείωσης -απογείωσης, ο τροχιοδρομος και η πίστα ελιγμων και στάθμευσης.

Χρόνος ολοκλήρωσης του έργου, ήταν το τέλος του 2014.

Η μελέτη και δημοπρατηση του αεροσταθμου και των συμπληρωματικων έργων, ύψους 7 εκ. ευρώ περιπου, είχε προγραμματισθει για το 2013, λογω ελλειψης πορων, για να ολοκληρωθούν ταυτόχρονα, τα δύο έργα.

Δυστυχώς, ο προγραμματισμος μετά το 2011, δεν τηρήθηκε.

Το κτίριο, μπροστά από το οποίο μιλάει ο Πρωθυπουργός, εχει εμβαδον 750 τετραγωνικα μετρα, είναι προσωρινό και κατασκευαστηκε τελευταία, με χρηματοδότηση της AEGEAN και του Δήμου ΠΑΡΟΥ και είναι ύψους περίπου 1 εκ ευρώ

Οι δύο φωταγραφιες, είναι οι αδιαψευτες μαρτυρίες της αλήθειας.παρος3

παρος

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Καθαρές και σταράτες πληροφορίες που προφανώς δεν επιδέχονται διάψευση.Τουλάχιστον για το τεχνικό που απασχολείται στον παραγωγικό τομέα της Μελέτης και Κατασκευής οι αναφορές σου κ.Μαγγριώτη ειναι πλήρως εναρμονισμένες με την πραγματικότητα.Αλλωστε η αμηχανία του λογογράφου και του εκφωνητή καταλήγει στο μικρόψυχο της αποφυγής αναγνώρισης:. Σώπα!!!

  2. Καθαρές και σταράτες πληροφορίες που προφανώς δεν επιδέχονται διάψευση.Τουλάχιστον για το τεχνικό που απασχολείται στον παραγωγικό τομέα της Μελέτης και Κατασκευής οι αναφορές σου κ.Μαγγριώτη ειναι πλήρως εναρμονισμένες με την πραγματικότητα.Αλλωστε η αμηχανία του λογογράφου και του εκφωνητή καταλήγει στο μικρόψυχο της αποφυγής αναγνώρισης:. Σώπα!!!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ