Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΧΕΙ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

0
227
Aerial view of Aristotelous Square in Thessaloniki, Greece

Αντιπροσωπεία της Κίνησης ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, από τους Γιάννη Μαγκριώτη και Βαγγέλη Γενίτσαρη συγκοινωνιολόγο, συναντήθηκε με τον Πρόεδρο της ΠΕΔ Κ/Μ Λάζαρο Κυρίζογλου και του παρουσίασαν την πρόταση της Κίνησης, για την οριστική λύση του προβλήματος, των Αστικών συγκοινωνιών  Θεσσαλονίκης.

ΦΩΤΟ-ΠΕΔ

Η πρόταση στηρίζεται στον Κοινοτικό κανονισμό 1370/2007, που είναι σε ισχύ, από το 2009 και η εφαρμογή της είναι υποχρεωτική, σε όλες τις χώρες της ΕΕ, από τις 3/12/ 2019.

ΣΥΝΑΝΗΣΗ ΜΕ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ-17-1-18

Ο Συντονιστής της Κίνησης Γιάννης Μαγκριώτης τόνισε, ότι οι φορείς του Παραγωγικού κόσμου της Θεσσαλονίκης, την θεωρούν, ουσιαστική βάση διαλόγου, που μπορεί να δώσει μακροπρόθεσμη και ουσιαστική λύση,  στα ανακυκλούμενα προβλήματα των Αστικών συγκοινωνιών.ΦΩΤΟ ΟΑΣΘ

Στην συνέχεια, η αντιπροσωπεία της Κίνησης, παρουσίασε την πρόταση στην σύσκεψη των Δημάρχων, της Περιφερικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, όπου μεταξύ άλλων σημείωσε, ότι οι νέοι φορείς των Αστικών Συγκοινωνιών, πρέπει να :

ΦΩΤΟ-ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΠΕΔ

Προσφέρουν, ποιοτικές και  καθολικές υπηρεσίες, με κοινωνικά αποδεκτό εισιτήριο, επιδοτούμενο, από την Πολιτεία

-Εναρμονίζονται, με την Κοινοτική οδηγία του 2007 και να λαμβάνουν  υπόψιν τις δημοσιονομικές και νομοθετικές δεσμεύσεις της χώρας.

-Δίνουν την δυνατότητα στους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, των Παραγωγικών τάξεων και των εργαζομένων, να ασκούν εποπτεία, κοινωνικό έλεγχο  στους  Παρόχους, των Αστικών συγκοινωνιών, και να προτείνουν λύσεις, με βάση τις ανάγκες των πολιτών και των οικονομικών και κοινωνικών  δραστηριοτήτων, που αναπτύσσονται στην Θεσσαλονίκη.

Το έργο των Αστικών συγκοινωνιών, πρέπει να το προσφέρουν ιδιώτες Παροχοι, μετά από διεθνή δημόσιο διαγωνισμό.

Η αντιπροσωπεία της Κίνησης, τόνισε επίσης, ότι η ασάφεια και η αμφιθυμία, που διακρίνει το προσχέδιο της κυβέρνησης, είναι σκόπιμη, γιατί η ηγεσία του υπουργείου υποδομών, ξέρει ότι δεν μπορεί να υποστηρίξει γραπτώς, τις θέσεις που διατύπωνε προφορικά, μέχρι τώρα.

Γνωρίζει το θεσμικό πλαίσιο της ΕΕ,  όπως και τον νόμο για το Υπέρ -ταμείο, που ψήφισε στην βουλή και την πρόσφατη ένταξη σε αυτό, των εταιρειών του δημοσίου, αλλά και των εταιριών στις οποίες ανήκουν οι υποδομές, που προσφέρουν Αστικές Συγκοινωνίες, στην Αττική.

Συνεπώς γνωρίζει, ότι κάθε δημόσια υποδομή, όπως το υπό κατασκευή Μετρό Θεσσαλονίκης, είναι ενταγμένη στο Υπέρ-ταμείο, αλλά και κάθε δημόσια εταιρεία παροχής συγκοινωνιακού έργου, όπως αυτές που προτείνονται στο προσχέδιο της κυβέρνησης, θα εντάσσονται, σε αυτό.

ΦΩΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣ

Η πόλη και οι άνθρωποί της, δεν μπορούν να ζήσουν και νέες ταλαιπωρίες, γι αυτό πρέπει, οι όποιες διαφορές, μεταξύ δημοσίου και ΟΑΣΘ, να λυθούν συναινετικά, με έναν μηχανισμό, ανάλογο με αυτό που χρησιμοποιείται για την επίλυση των διαφορών, στο Μετρό Θεσσαλονίκης.

Οι αποφάσεις δεν πρέπει να καθυστερήσουν άλλο, για να μπορέσουν όλες οι πλευρές να προετοιμαστούν, για τους διεθνής δημόσιους διαγωνισμούς και να μην έχουμε επανάληψη νοσηρών καταστάσεων, με απευθείας αναθέσεις, λόγω έλλειψης χρόνου.

 

 

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ