Ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης. Κύριε Υπουργέ,

0
124

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ & ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
κ. Γ. Βουλγαράκη

Θέμα: Ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης.

Κύριε Υπουργέ,

Η Κυβέρνηση με αλαζονεία και αυταρχισμό, προχωρά σε πολύ κρίσιμες αποφάσεις για την Θεσσαλονίκη, τη Βόρεια Ελλάδα, την οικονομία, την παραγωγή και την απασχόληση.
Ειδικότερα όταν οι κυβερνήσεις αντί διαλόγου χρησιμοποιούν βία, κατά των εκπροσώπων του κοινοβουλίου, της αυτοδιοίκησης και των εργαζομένων, έχουν χάσει την ηθική και πολιτική τους νομιμοποίηση και τίποτα καλό δεν μπορούν να προσφέρουν.
Η εταιρεία Ο.Λ.Θ. Α.Ε, κερδοφόρα με δημόσια εποπτεία είναι μια εταιρεία εισηγμένη στο Χ.Α.Α., η οποία συνεχώς βελτιώνει τα αποτελέσματά της. Παρά την καθυστέρηση που υπάρχει στην κατασκευή της έκτης προβλήτας, με την επέκτασή της το Λιμάνι θα υπερδιπλασιάσει τη δυναμικότητά του.
Επιπλέον χάθηκαν τέσσερα χρόνια και τίποτε ακόμη δεν έχει ξεκινήσει για την κατασκευή του Εμπορευματικού Σταθμού, που θα αναβάθμιζε το Λιμάνι και την οικονομική δραστηριότητα της Θεσσαλονίκης, δημιουργώντας ταυτόχρονα και πολλές θέσεις απασχόλησης.
Επειδή το Λιμάνι Θεσσαλονίκης έχει ιδιαίτερο γεωοικονομικό και γεωστρατηγικό ρόλο για τη χώρα μας, γιατί είναι πόλος εισόδου και εξόδου για άλλες χώρες της περιοχής.
Επειδή το Λιμάνι Θεσσαλονίκης αποτελεί ένα κερδοφόρο εξαγωγικό λιμάνι, του οποίου η σωστή λειτουργία μπορεί να συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλονίκης.
Επειδή οι εργαζόμενοι ανησυχούν για τη διασφάλιση των εργασιακών τους δικαιωμάτων, εξαιτίας της επικείμενης ιδιωτικοποίησης.
Επειδή η Κυβέρνηση δεν παίρνει υπόψη της τις ιδιαιτερότητες κάθε δημόσιου φορέα και την προσφορά του στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής και προχωρά δογματικά στην ιδιωτικοποίησή του.
Επειδή με την επιλογή παραχώρησης του ΣΕΜΠΟ του Λιμανιού Θεσσαλονίκης σε ξένη εταιρεία, θα δημιουργηθεί μονοπωλιακή διαχείριση των εγκαταστάσεων εις βάρος των εξαγωγικών αλλά και εισαγωγικών επιχειρήσεων, δηλαδή της οικονομίας και της απασχόλησης της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1. Εάν επιμένει η Κυβέρνηση στην ιδιωτικοποίηση του Ο.Λ.Θ. και για ποιους λόγους;
2. Με ποιόν τρόπο θα διασφαλιστούν τα εργασιακά δικαιώματα των εργαζομένων;
3. Γιατί καθυστέρησε η κατασκευή της επέκτασης του 6ου προβλήτα και του εμπορευματικού κέντρου;

Αθήνα, 21-01-08 Ο Ερωτών Βουλευτής

Γιάννης Μαγκριώτης

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ