Ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης, ξεκίνησε σήμερα την διήμερη περιοδεία του στην Περιφέρεια Ηπείρου, είχε συνεργασία με εκπροσώπους κοινωνικών φορέων και επισκέφθηκε έργα υποδομών της Περιφέρειας.

0
221

Ο κ. Μαγκριώτης επισκέφθηκε το εργοτάξιο Μενιδίου της «Ιόνιας Οδού» και τον Α/Κ Αγίου Δημητρίου Άρτας, είχε συναντήσεις με εκπροσώπους φορέων του Νομού Άρτας και στη συνέχεια επισκέφθηκε την Πρέβεζα όπου είχε συνεργασία με εκπρόσωπους φορέων του Ν. Πρέβεζας. Στις επισκέψεις και τις συναντήσεις, παρόντες ήταν και οι Βουλευτές Δημήτρης Τσιρώνης, Παύλος Στασινός και Ευάγγελος Παπαχρήστος, η Γενική Γραμματέας της Περιφέρειας Ηπείρου κα Δήμητρα Γεωργακόπουλου και ο Γενικός Γραμματέας Συγχρηματοδοτούμενων Δημοσίων Έργων Σέργιος Λαμπρόπουλος. Σε δηλώσεις τους προς τους δημοσιογράφους ο κ. Μαγκριώτης, μεταξύ άλλων τόνισε: «Η δυτική Ελλάδα και η Ήπειρος βρεθήκαν πολύ πίσω στην ανάπτυξη και στους δείκτες της κοινωνικής ευημερίας για δυο κυρίως λόγους: Πρώτος λόγος είναι οι μεγάλες παραγωγικές αναδιαρθρώσεις της οικονομίας και δεύτερος λόγος είναι η έλλειψη αναπτυξιακών υποδομών που θα στήριζαν τόσο τους παραδοσιακούς οικονομικούς κλάδους της περιοχής όσο και τις νέες ευκαιρίες. Δυστυχώς, την τελευταία πενταετία, διευρύνθηκε ακόμη περισσότερο το αναπτυξιακό έλλειμμα. Ο Νομός Άρτας δέχτηκε τη μεγαλύτερη πίεση και τη μεγαλύτερη οικονομική και κοινωνική υποχώρηση. Η κατασκευή των βασικών αναπτυξιακών υποδομών είναι βασική προϋπόθεση για να αξιοποιήσουν οι περιοχές αυτές, τα δικά τους συγκριτικά πλεονεκτήματα. Αυτή είναι η επιλογή του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου και οι προτεραιότητες που έχει θέσει ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας, παρά την οικονομική κρίση και τη δημοσιονομική στενότητα. Η ολοκλήρωση του οριζόντιου άξονα της «Εγνατίας Οδού» και η κατασκευή των οδικών συνδέσεών της με τους νομούς της Ηπείρου και τα παραγωγικά κέντρα, είναι μια από τις προϋποθέσεις. «Η κατασκευή της «Ιόνιας Οδού» και οι συνδέσεις της με όλους τους νομούς τη Ηπείρου, είναι η άλλη βασική προϋπόθεση. Ειδικότερα, η σύνδεση των νομών Άρτας και Πρέβεζας με την «Εγνατία Οδό» αλλά και η κατασκευή της «Ιόνιας Οδού», είναι ζωτικής σημασίας. Είναι απαράδεκτο να έχει καθυστερήσει περίπου 3 χρόνια, η ολοκλήρωση του Α/Κ Αγ. Δημητρίου που είναι τμήμα της «Ιόνιας Οδού» και ταυτόχρονα βοηθά στη σύνδεση της πόλης της Άρτας και των άλλων δήμων, με την «Ιόνια». Έχοντας δώσει λύση στα τεχνικά και οικονομικά προβλήματα, πιστεύουμε πως οι κατασκευαστές θα ανταποκριθούν στις δικές τους υποχρεώσεις και μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή του κόμβου, που θα συνδέσει και λειτουργικά, δυο τμήματα που έχουν κατασκευαστεί τα προηγούμενα χρόνια ως δημόσια έργα και θα ενσωματωθούν στη «Ιόνια Οδό» που κατασκευάζεται με το καθεστώς της σύμβασης παραχώρησης». Ο κ. Μαγκριώτης, επισήμανε επίσης, πως είναι λογικό το αίτημα για την κατασκευή ενδιάμεσου κόμβου στη περιοχή Κομπότι, αφού οι δυο κόμβοι της «Ιόνιας Οδού» έχουν απόσταση περίπου 35 χλμ. Ο Υφυπουργός σημείωσε ακόμη, ότι θα εξεταστεί και το αίτημα για κατασκευή κόμβου στην περιοχή Ασπροποτάμου, για την γρήγορη και ασφαλή προσπέλαση στην ευρύτερη περιοχή των Τζουμέρκων. Όσον αφορά το νομό Πρέβεζας, ο κ. Μαγκριώτης δήλωσε: «Ήδη ο ανάδοχος για τα τρία βασικά τμήματα του αυτοκινητόδρομου Αμβρακία-Άκτιο έχει εγκατασταθεί και ταυτόχρονα έχει δημοπρατηθεί το τμήμα Καρτέρι-Πάργα, καθώς και η κατασκευή της γέφυρας στην περιοχή της Δέσπως, η οποία είχε καταστραφεί πριν περίπου πέντε χρόνια». Ο Υφυπουργός είπε επίσης, ότι μελετάται το τμήμα του ίδιου οδικού άξονα μέχρι τη λίμνη του Αχέροντα, σε μήκος δέκα χλμ. και πως η επιδίωξη είναι τον επόμενο χρόνο, με την ολοκλήρωση της μελέτης, να δημοπρατηθεί και αυτό το τμήμα. Ανέφερε επίσης, ότι ο παραλιακός άξονας, η παλιά εθνική οδός Ηγουμενίτσας-Πρέβεζας και η σύνδεσή της με την «Ιόνια Οδό» στην Αμβρακία και στη Φιλιππιάδα, είναι ιδιαίτερης σημασίας, τόσο για την ανάπτυξη της περιοχής όσο και για την οδική ασφάλεια. Τέλος, σημείωσε ότι η μελέτη του οδικού άξονα Πρέβεζα-παράκαμψη Λούρου-Ιόνια Οδός, στον κόμβο της Φιλιππιάδας, βρίσκεται σε εξέλιξη. Για τον άξονα αυτό, ο κ Μαγκριώτης άκουσε τις εναλλακτικές προτάσεις, τόσο από τους Βουλευτές του νομού όσο και από τους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοιήκησης και του ΤΕΕ Ηπείρου. Δήλωσε πως η αρμόδια υπηρεσία σε συνεργασία με τους μελετητές θα εξετάσουν τις δυνατότητες των όποιων αλλαγών, που επιτρέπονται από τη σύμβαση για την εκπόνηση της μελέτης και σύντομα θα ανακοινώσει τις τελικές επιλογές. Το πιο σημαντικό, τόνισε ο κ. Μαγκριώτης, είναι η διασφάλιση της χρηματοδότησης του έργου αυτού, γιατί δεν έχουν μέχρι τώρα διασφαλιστεί οι πόροι του από το Δ’ ΚΠΣ. Το αυριανό πρόγραμμα (25/6/2010) του Υφυπουργού έχει ως εξής: Στις 11:00 θα επισκεφθεί το λιμάνι Ηγουμενίτσας. Στις 12:00 θα συναντηθεί με εκπροσώπους φορέων του Ν. Θεσπρωτίας στην Αίθουσα Λιμενικού Ταμείου και θα ακολουθήσουν δηλώσεις στους δημοσιογράφους. Στις 14.00 θα επισκεφθεί το εργοτάξιο Αμπελείας της «Ιόνιας Οδού». Στις 14:30 θα επισκεφθεί τον κόμβο «Ιωαννίνων» της «Εγνατίας Οδού». Στις 16:00 θα έχει σύσκεψη με τη Γενική Γραμματέα της Περιφέρειας Ηπείρου Δήμητρα Γεωργακοπούλου και εκπροσώπους φορέων του Ν. Ιωαννίνων, στα Ιωάννινα. Στις 16:30 θα δώσει συνέντευξη τύπου στα γραφεία της Περιφέρειας. Στις 17:30 θα επισκεφθεί τον Αερολιμένα Ιωαννίνων. Στις 18:30 θα επισκεφθεί τη Γέφυρα Περιστερίου της «Εγνατίας Οδού».

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ