Συνέντευξη Τύπου Υφ. Γιάννη Μαγκριώτη για τα έργα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης

0
220

 

Ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης παραβρέθηκε σήμερα το μεσημέρι στην παράδοση σε χρήση του τμήματος «Παράκαμψη Θουρίου-Χειμωνίου», της οδού Διδυμοτείχου-Ορεστιάδας, του Κάθετου Άξονα «Αρδάνιο-Ορμένιο-Σύνορα». Από τα 124 χλμ του Κάθετου Άξονα Ε80 της Εγνατίας Οδού, «Αρδάνιο-Ορμένιο-Σύνορα» και με την παράδοση του τμήματος «Παράκαμψη Θουρίου-Χειμωνίου», ολοκληρώνεται το τελευταίο οδικό τμήμα από το Διδυμότειχο έως τα σύνορα, συνολικού μήκους 72 χλμ. που έχει κατασκευάσει και αποδώσει σε κυκλοφορία σταδιακά η «Εγνατία Οδός Α.Ε.».

 

Ο Υφυπουργός αναφερόμενος στο έργο αυτό τόνισε:

«Ο κάθετος άξονας «Αρδάνιο-Ορμένιο» μαζί με το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, την Εγνατία Οδό και το δίκτυο του ΟΣΕ, αποτελούν ένα πλέγμα αναπτυξιακών υποδομών, που με την ολοκλήρωση τους, θα δώσουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει ο Νομός Έβρου μεγάλα αναπτυξιακά βήματα και ταυτόχρονα να προσελκύσει Έλληνες και ξένους επενδυτές. Η ολοκλήρωση των υποδομών αυτών, θα ενισχύσει γενικότερα το γεωστρατηγικό και γεωοικονομικό ρόλο της Θράκης αλλά και ολόκληρης της χώρας.»

Στη συνέχεια, ο Υφυπουργός μετέβη στα γραφεία της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Έβρου, όπου συμμετείχε σε σύσκεψη για θέματα δημόσιων έργων του Νομού Έβρου. Ακολούθησε συνέντευξη τύπου κατά τη οποία μίλησε για τις αναπτυξιακές υποδομές της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στα παρακάτω έργα:

 

1. Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΩΣΤΗ & ΑΡΔΑΝΙΟΥ

Η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» έχει δημοπρατήσει την ανάθεση δυο Συμβάσεων Παραχώρησης για την «Ανάπτυξη, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση ζεύγους Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) Σώστη και Αρδανίου της Εγνατίας Οδού».

Και στους δυο διαγωνισμούς έχουν επιλεγεί οι Προσωρινοί Ανάδοχοι και εκκρεμεί η διαδικασία ανάθεσης των συμβάσεων παραχώρησης με διάρκεια τριάντα χρόνια. Σε αυτό το διάστημα κάθε παραχωρησιούχος θα αναπτύξει τις παραπάνω υποδομές, θα λειτουργεί τους Σταθμούς και θα παρέχει τις υπηρεσίες του στους χρήστες της Οδού για λογαριασμό της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» και θα εκμεταλλεύεται τις δραστηριότητες που θα αναπτύξει αποδίδοντας ποσοστό των εσόδων του στην εταιρία.

 

2. ΚΑΘΕΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗ-ΝΥΜΦΑΙΑ-ΣΥΝΟΡΑ

Το Βόρειο τμήμα του άξονα, μήκους 14,5 χλμ. ολοκληρώνεται στις 20 Ιουλίου 2011. Δεν έχουν ξεκινήσει οι εργασίες στο νότιο και πεδινό τμήμα μήκους 8 χλμ. Για το τμήμα αυτό, εκτός της εγκεκριμένης όδευσης, η οποία περιλαμβάνεται στο συμβατικό αντικείμενο της εγκατεστημένης εργολαβίας, έχει υποβληθεί πρόταση Ανατολικότερης όδευσης-λύσης.

Οι δύο λύσεις έχουν προωθηθεί στη συσταθείσα προς τούτο Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων και αναμένεται η έκθεση αυτών.

Μετά την υποβολή της έκθεσης της Επιτροπής των Εμπειρογνωμόνων, η «Εγνατία Οδός Α.Ε.», σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, θα καθορίσει ανάλογα τη στρατηγική υλοποίησης έργου.

Ο συνολικός Προϋπολογισμός κατασκευής ανέρχεται σε 86 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ).

 

3. ΝΕΟΙ ΑΝΙΣΟΠΕΔΟΙ ΚΟΜΒΟΙ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ

Με την ολοκλήρωση του Κύριου Άξονα της Εγνατία Οδού έχει υποβληθεί σημαντικός αριθμός αιτημάτων από διάφορους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, για τη δημιουργία νέων κόμβων σύνδεσης.

Ειδικότερα στη Περιφέρεια της Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, υπάρχουν επίμονα αιτήματα σύνδεσης της Εγνατίας Οδού, με την ευρύτερη περιοχή Ποδοχωρίου-Ακροποτάμου του Νομού Καβάλας, με την Βιομηχανική Περιοχή της Κομοτηνής, με την ευρύτερη περιοχή των μεσόγειων και παραλιακών οικισμών του Ν. Ροδόπης(Α/Κ Διώνης), με την ευρύτερη περιοχή των οικισμών των Δικέλλων, Μεσημβρίας, κλπ, με το Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης και με την περιοχή της Πυλαίας-Φερρών του Νομού Έβρου.

Οι παραπάνω σχετικές μελέτες των προτεινόμενων κόμβων θα προωθηθούν στη συσταθείσα προς τούτο επιτροπή εμπειρογνωμόνων, η οποία θα διερευνήσει τη σκοπιμότητα και την εφικτότητα υλοποίησης τους, λαμβάνοντας υπόψη μεταξύ άλλων, τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών, τις κυκλοφοριακές συνθήκες, τους κυκλοφοριακούς φόρτους, τις επί τόπου γεωμορφολογικές συνθήκες, καθώς επίσης και τις προσφερόμενες τυχόν εναλλακτικές λύσεις σύνδεσης.

Θεωρούμε ζωτικής σημασίας τους κόμβους αυτούς γι’ αυτό θα προχωρήσουμε στην κατασκευή τους.

 

4. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΟΔΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

Η προτεινόμενη εργολαβία θα περιλαμβάνει την Περιφερειακή Οδό Αλεξανδρούπολης συνολικού μήκος 5,7 χλμ (3,3 χλμ. η Ανατολική και 2,4 χλμ η Δυτική).

Για την Περιφερειακή Οδό Αλεξανδρούπολης προβλέπεται διατομή διαχωρισμένης επιφάνειας κυκλοφορίας με δύο λωρίδες των 3,25 μ. ανά κατεύθυνση και κεντρική νησίδα πλάτους 4 μ. Λόγω του αστικού χαρακτήρα της οδού προτείνονται πεζοδρόμια πλάτους 1,5 μ. στις περιοχές που η οδός δεν έχει παράπλευρους και 0,75μ. στις περιοχές που η οδός έχει παράπλευρους.

Η Περιφερειακή οδός θα λειτουργεί σαν κλειστός δρόμος με ισόπεδους κόμβους και παράπλευρο δίκτυο. Προβλέπονται 8 ισόπεδοι κόμβοι και 4 γέφυρες. Επίσης προβλέπονται τρεις συνδέσεις της Περιφερειακής, με το λιμάνι μήκους περίπου 1χλμ, με την Εγνατία Οδό μήκους 700 μ. περίπου και με τον οικισμό Παλαγίας του Δήμου Αλεξανδρούπολης, μήκους 2,1 χλμ περίπου.

Έχουν εγκριθεί οι οριστικές μελέτες οδοποιίας, υδραυλικών, οι γεωλογικές και γεωτεχνικές μελέτες, οι προμελέτες τεχνικών, οι μελέτες Σήμανσης και Ηλεκτροφωτισμού. Επίσης βρίσκεται στο στάδιο ολοκλήρωσης των οριστικών μελετών των τεσσάρων μεγάλων τεχνικών. Έχει εκδοθεί η Κ.Υ.Α. Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (Α.Π.οικ. 144716/ 23-9-09). Περιμένουμε να ολοκληρωθούν οι πράξεις αναλογισμού από το Δήμο Αλεξανδρούπολης και έχουμε δεσμεύσει τους πόρους στο Τομεακό Πρόγραμμα του ΕΣΠΑ για τη δημοπράτηση του έργου.

 

5. ΚΑΘΕΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ «ΑΡΔΑΝΙΟ-ΟΡΜΕΝΙΟ»

Ο Κάθετος Άξονας 80 «Αρδάνιο-Ορμένιο» είναι στρατηγικής σημασίας και αποτελεί τμήμα του Διευρωπαϊκού Άξονα ΙΧ. Το συνολικό μήκος του άξονα ανέρχεται σε 128 χλμ. Προβλέπεται να λειτουργεί σαν κλειστή οδός ταχείας κυκλοφορίας, με τυπική διατομή πλάτους 12 μ (μία λωρίδα και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση), με παραλλαγές-παρακάμψεις όλων γενικά των οικισμών, με ανισόπεδους κόμβους και παράπλευρο οδικό δίκτυο.

Στο τμήμα Αρδάνιο-Λύρα-Μάνδρα, μήκους 41 χλμ. περίπου, έχουν ολοκληρωθεί οι οριστικές μελέτες, για τη μετατροπή της υφιστάμενης οδού σε οδό ταχείας κυκλοφορίας με την κατασκευή 10 ανισόπεδων κόμβων, παρακάμψεις δυο οικισμών και παράπλευρο οδικό δίκτυο. Έχουν εγκριθεί οι οριστικές μελέτες Οδοποιίας, Υδραυλικών, γεωλογικών και ηλεκτροφωτισμού δέκα ανισόπεδων κόμβων και είναι σε διαδικασία ελέγχου οι οριστικές μελέτες τεχνικών. Επίσης έχει εκδοθεί η ΚΥΑ έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 88,1 εκατ. ευρώ. Το έργο βρίσκεται σε διαδικασία ένταξης στο ΠΕΠ «Μακεδονία-Θράκη 2010-2013». Μετά την έγκριση της χρηματοδότησης, θα είναι δυνατή η δημοπράτησή του στα τέλη Νοεμβρίου.

Το τμήμα Μάνδρα-Ψαθάδες μήκους 14 χλμ., είναι υπό κατασκευή (από το 2004), η οποία περιλαμβάνει την κατασκευή, πέραν των εργασιών Οδοποιίας (χωματουργικών, τεχνικών, οδοστρωσίας, ασφαλτικών, αποχέτευσης-αποστράγγισης), τη κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής (μήκους 13,5 χλμ. περίπου), τις εργασίες σήμανσης, ασφάλειας, ηλεκτροφωτισμού, αποκατάστασης παράπλευρου δικτύου (μήκους 15,6 χλμ. περίπου). Έχουν εκτελεσθεί χωματουργικές εργασίες εξυγίανσης, απομάκρυνσης φυτικών, κατασκευής επιχωμάτων, εκσκαφής ορυγμάτων και κατασκευής τεχνικών στα πρώτα 9 χλμ. περίπου. Στο υπόλοιπο τμήμα δεν εκτελέστηκαν εργασίες, λόγω εμπλοκής του έργου με την υφιστάμενη Εθνική Οδό και την υφιστάμενη Σιδηροδρομική γραμμή. Υπολείπεται η κατασκευή μιας Άνω Διάβασης (στον Α/Κ Αμορίου), επτά μικρών τεχνικών και μιας Κάτω Διάβασης.

Σε ότι αφορά τη κατασκευή της Σιδηροδρομικής γραμμής, επί συνόλου 13,5 χλμ., έχουν ολοκληρωθεί οι χωματουργικές εργασίες σε όλο το μήκος των 13,5 χλμ. και ολοκληρώνονται οι εργασίες κατασκευής επιδομής σιδηροδρομικής γραμμής σε μήκος 4,2 χλμ. περίπου, στο τέλος του έργου. Το τμήμα αυτό της Νέας Σιδηροδρομικής γραμμής, έχει ολοκληρωθεί και αναμένεται η απόδοσή του σε χρήση αμέσως μετά τη σχετική διοικητική παραλαβή από τον ΟΣΕ.

Το παράπλευρο οδικό δίκτυο, που βρίσκεται νότια της χάραξης της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής, έχει ολοκληρωθεί μέχρι τη στέψη των χωματουργικών εργασιών. Για την ολοκλήρωσή του υπολείπεται μόνο η κατασκευή των εργασιών Οδοστρωσίας. Ενώ το παράπλευρο οδικό δίκτυο, που βρίσκεται βόρεια της χάραξης της Νέας Εθνικής Οδού, έχουν ολοκληρωθεί μέχρι και την κατασκευή του ασφαλτοτάπητα, στα τμήματα αυτών που αποτέλεσαν παρακάμψεις κυκλοφορίας της υφιστάμενης Εθνικής Οδού. Το έργο αυτό έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί τα προηγούμενα χρόνια αλλά λόγω προβλημάτων τόσο στη χρηματοδότηση όσο και στη συνεργασία μεταξύ των φορέων, πήρε παρατάσεις. Θέσαμε τον τελικό χρόνο ολοκλήρωσης το καλοκαίρι του 2011.

Το τμήμα Ψαθάδες-Ορμένιο έχει κατασκευασθεί και αποδοθεί στην κυκλοφορία το βόρειο κομμάτι του μήκους περίπου 63 χλμ. και με την ολοκλήρωση της Παράκαμψης Χειμωνίου αποδόθηκε και το υπόλοιπο κομμάτι, μήκους περίπου 4,4 χλμ. Ο συνολικός προϋπολογισμός κατασκευής ανήλθε σε 13 εκατ. ευρώ.

 

6. ΚΑΘΕΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ «ΞΑΝΘΗ-ΕΧΙΝΟΣ-ΣΥΝΟΡΑ»

Το μήκος του άξονα, εντός της Ελληνικής επικράτειας, ανέρχεται σε 55Κm περίπου. Ο άξονας αυτός θα κατασκευαστεί κατά τμήματα. Με παλαιότερες αποφάσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ (13/6/2006) για την κατασκευή των βασικών τμημάτων έχει οριστεί φορέας υλοποίησης η «Εγνατία Οδός Α.Ε.», λόγω των δυσκολιών των έργων. Στη σύσκεψη στις 23/7/2010 προτάθηκε από τους τοπικούς φορείς να αναλάβει συνολικά η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» το συντονισμό των μελετών και την κατασκευής των επιμέρους τμημάτων του οδικού άξονα «Ξάνθη-Εχίνος».

 

7. ΠΕΡΙΑΣΤΙΚΟΣ ΔΑΚΤΥΛΙΟΣ ΞΑΝΘΗΣ

Μετά από αίτημα της Περιφέρειας ΑΜΘ, της Νομαρχίας και του Δήμου Ξάνθης, η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» εκπόνησε αρχικά προωθημένη Αναγνωριστική μελέτη Οδοποιίας του Δακτυλίου της Ξάνθης. Μετά από σύσκεψη που πραγματοποιήσαμε στην Ξάνθη στις 23/7/2010 με όλους τους τοπικούς φορείς και τους Βουλευτές, ομόφωνα συμφωνήθηκε να προωθηθεί η λύση της ανατολικής παράκαμψης της Ξάνθης και να αναλάβει η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» τις οριστικές μελέτες και την κατασκευή.

 

8. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΟΔΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ

Η περιφερειακή οδός έχει μήκος 8 χλμ. και εκτιμώμενο προϋπολογισμό 50 εκατ. ευρώ. Οι τοπικοί φορείς πρότειναν να αναλάβει η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» τις οριστικές μελέτες τη χάραξη και την κατασκευή. Η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» βρίσκεται στη φάση επιλογής της τελικής χάραξης μετά από συνεννόηση με τους τοπικούς φορείς.

 

9. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ Ε61

Το σύνολο της προτεινόμενης διαδρομής είναι 112 χλμ. και υποδιαιρείται σε 4 επιμέρους τμήματα:

1.   Η Περιαστική οδός Σερρών μήκους 15,5 χλμ., έχει ολοκληρωθεί η προωθημένη αναγνωριστική μελέτη και το εκτιμώμενο κόστος είναι 90 εκατ. ευρώ, χωρίς ΦΠΑ.

2.   Το τμήμα Σέρρες-Μεσοράχη-Ν. Μπάφρα, μήκους 45 χλμ., βρίσκεται σε φάση ανάθεσης εκπόνησης μελετών το εκτιμώμενο κόστος είναι 200 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Βρισκόμαστε στη φάση υπογραφής των συμβάσεων για την ανάθεση των μελετών.

3.   Για το τμήμα Ν. Μπάφρα-Δράμα, μήκους 18 χλμ., εκπονούνται μελέτες από την Διαχείριση Δημοσίων Έργων ΑΜΘ για το τμήμα Δράμα-Μαυρολέυκη και από τη ΔΜΕΟ για το τμήμα Μαυρολεύκη-Ν. Μπάφρα. Το εκτιμώμενο κόστος είναι 120 εκατ. ευρώ, χωρίς ΦΠΑ.

4.   Στο τμήμα Δράμα-Καβάλα, μήκους 28 χλμ., έχει μελετηθεί σε επίπεδο βελτιώσεων από την ΔΔΕ ΑΜΘ και έχει κατασκευάσει κυρίως παρακάμψεις οικισμών. Το τμήμα θα αναβαθμιστεί σε κλειστό αυτοκινητόδρομο. Το εκτιμώμενο κόστος είναι 130 εκατ. ευρώ, χωρίς ΦΠΑ.

 

10. Οδικός Αξονας «Δράμα-Εξοχή»

Ο άξονας «Δράμα-Εξοχή», έχει μήκος 52 χλμ. περίπου. Η αρμοδιότητα ανήκει στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, μαζί με την Περιφέρεια ΑΜΘ, θα χρηματοδοτήσουν άμεσα την παράκαμψη Νευροκοπίου.

 

11. Λιμένας Καβάλας

α. Επέκταση Κρηπιδωμάτων Βορείου Τμήματος Δυτικού Τομέα

Η σύμβαση του έργου αυτού υπογράφτηκε στις 2 Νοεμβρίου 2006, με χρόνο ολοκλήρωσης 2 Δεκεμβρίου 2008. Μια σειρά αιτιών, όπως καθυστέρηση έκδοσης των αδειών εκτέλεσης του έργου, από τους αρμόδιους φορείς, η αύξηση των συμβατικών ποσοτήτων εργασιών, η υστέρηση πληρωμών εκ μέρους του δημοσίου, οι διαφοροποιημένες ποσότητες υλικών εκσκαφής του πυθμένα θαλάσσης, τα αναγκαία επιπρόσθετα έργα προσαρμογής του έργου με τον παλιό και λειτουργούντα λιμένα, καθώς και εργασίες εξυγιάνσεων σε περιοχές εκτεταμένης βλάστησης, οδήγησαν στην έγκριση παράτασης προθεσμίας ολοκλήρωσης του έργου μέχρι 30 Νοεμβρίου 2011. Σημειώνουμε ότι το ποσοστό του εκτελεσμένου αντικειμένου ανέρχεται σε 70%.

 

β. Επέκταση Προσήνεμου Μώλου

Το έργο αυτό έχει προϋπολογισμού 13,85 εκατ. ευρώ και αφορά στην κατασκευή αποσπασμένου κυματοθραύστη, μήκους 200 μ. κατ’ επέκταση του ακρομωλίου του υπάρχοντος μώλου και σε άξονα παράλληλο προς αυτόν.

Στη φάση αυτή προωθείται στο Σ.Δ.Ε η αξιολόγηση της και στη συνέχεια θα εγκριθούν η απόφαση διάθεσης πίστωσης και τα τεύχη δημοπράτησης του έργου. Εκτιμούμε ότι το έργο θα δημοπρατηθεί το Δεκέμβριο του 2010.

 

12. ΛιμέναΣ Αλεξανδρούπολης

 

α. Εκβάθυνση Λιμενολεκάνης και εκσκαφή Διαύλου

Η σύμβαση του έργου αυτού υπογράφτηκε στις 14 Δεκεμβρίου 2007 με προϋπολογισμό 18,6 εκατ. ευρώ. Το έργο προβλέπεται να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2011.

Το έργο παρουσίασε πάρα πολλά προβλήματα κατά την εκτέλεση του, τα προηγούμενα χρόνια. Υπήρξαν διαφωνίες ανάμεσα στην επιβλέπουσα υπηρεσία του υπουργείου και τον ανάδοχο.

Στις 7 Οκτωβρίου 2010 εκδόθηκε απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Έργων για τη σύσταση Επιτροπής διαπίστωσης πραγματικών περιστατικών, η οποία θα εξετάσει το θέμα των διαφωνιών που έχουν προκύψει στο υπόψη έργο. Μέσα στον επόμενο μήνα θα έχουμε το οριστικό πόρισμα και θα παρθούν οι οριστικές αποφάσεις.

Το έργο του Λιμένα Αλεξανδρούπολης είναι σημαντικό και δεν θα επιτρέψουμε νέες καθυστερήσεις από καμιά πλευρά. Οι πόροι είναι διασφαλισμένοι και το έργο θα ολοκληρωθεί πολύ γρήγορα.

Επίσης στα πλαίσια του ιδίου Προγράμματος χρηματοδοτείται και το έργο «Φωτοσήμανση Διαύλου Λιμένα Αλεξανδρούπολης» ποσού 1.092.000 ευρώ που θα υλοποιηθεί από την Υπηρεσία Φάρων του Πολεμικού Ναυτικού όταν ολοκληρωθεί η εργολαβία.

 

β. Πολυχρηστικός σταθμός και λιμενίσκος μικρών σκαφών

Το έργο βρίσκεται σε φάση μελέτης και εκτιμάται ότι είναι δυνατό να δημοπρατηθεί το τρίτο τρίμηνο του 2011.

Στη φάση αυτή προωθείται για έγκριση η προμελέτη λιμενικών, υδραυλικών έργων και η οριστική μελέτη ηλεκτρομηχανολογικών. Ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός των μελετώμενων έργων ανέρχεται σε 46 εκατ. ευρώ.

Τέλος σύμφωνα με απόφαση του Δ.Σ. του Οργανισμού Λιμένα Αλεξανδρούπολης η Ο.Λ.Α. Α.Ε. δεσμεύεται στην υλοποίηση, με μέριμνά της, των μελετών και έργων που δεν περιλαμβάνονται στο τεχνικό αντικείμενο της μελέτης που εκπονείται από την Δ4 για τον πολυχρηστικό σταθμό.

 

γ. Συμπληρωματικές μελέτες έργων Λιμένα Αλεξανδρούπολης

Η εκτιμώμενη δαπάνη του έργου της εσωτερικής οδοποιίας ανέρχεται σε 8,5 εκατ. ευρώ και εκτιμάται ότι απαιτούνται 12 μήνες για την ολοκλήρωση, από τη στιγμή που θα πραγματοποιηθούν οι απαλλοτριώσεις.

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ