ΤΟ ΜΕΤΡΟ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΜΑΣΤΟΡΑ

0
230

Από το πρωί φαίνεται, πως θα πάει η ημέρα.
Μπορεί η πόλη να είναι αποκλεισμένη, με μεγάλη αστυνομική δύναμη, περισσότερη από κάθε άλλη φόρα.
Μπορεί, οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ να απεργούν, διαμαρτυρόμενοι για το κλείσιμο Καναλιών, την κακοποίηση της ενημέρωσης και την μεγάλη ανεργία τους.


Όμως, η κακοποίηση της αληθείας και η προπαγάνδα, φαίνεται, πως θα είναι η επιλογή του Πρωθυπουργικού διήμερου, στην Θεσσαλονίκη.
Ξεκινώντας από το εργοτάξιο του ΜΕΤΡΟ, στον Φοίνικα δήλωσε:
«Ξεκίνησαν και πάλι οι εργασίες κατασκευής του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης, μετά από 5 χρόνια, χωρίς να θυσιάσουμε την γυναίκα του Πρωτομάστορα».
Η γυναίκα του Πρωτομάστορα δεν νομίζω να θυσιαστεί, άλλωστε όπως είπε ο Πρωθυπουργός χαμογελαστά, τον βρίσκει παντού μπροστά του.
Η αλήθεια όμως έχει ήδη θυσιαστεί, το δημόσιο και κοινοτικό χρήμα θα φανεί σύντομα, αν θα θυσιαστεί.
Το έργο ξεκίνησε και σταμάτησε πολλές φορές, από το 2006, που υπεγράφη η σύμβαση του.
Στον διαγωνισμό και την σύμβαση βρίσκονται και τα αίτια όλων των προβλημάτων.
Αναλυτικά, για τα θέματα αυτά, έχω γράψει πολλές φορές, τελευταία πριν μερικούς μήνες, με την επίσκεψη αντιπροσωπείας της Κίνησης ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, για την ανάπτυξη της Κεντρικής Μακεδονίας, στην νέα διοίκηση της Αττικό Μετρό ΑΕ.
Το έργο, έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί, σύμφωνα με την σύμβαση, τον Οκτώβρη του 2012.
Το 2009, ενώ είχε περάσει το 60% του συμβατικού χρόνου κατασκευής του έργου, είχε κατασκευαστεί μόνο το 8%.
Όλα τα ουσιαστικά προβλήματα είχαν λυθεί, μέχρι το 2012 και μερικά μέχρι το 2014, έκτος από τα αρχαία της Βενιζέλου, που εντοπίστηκαν το 2013.
Τα κείμενα είναι διαθέσιμα στο site μου και στο face book.
Οι ευθύνες όμως και των κατασκευαστών είναι μεγάλες και καθόλου αθώες.
Η πρώτη ανάδοχος εταιρεία πτώχευσε 6 μήνες μετά την υπογραφή και η δεύτερη το εγκατέλειψε, με δίκη της ευθύνη.
Οι κατασκευαστές σταματούν, όπως κάνουν συνήθως, τα έργα που έχουν προβλήματα παραμονές εκλογών, που εκτιμούν ότι θα αλλάξει η κυβέρνηση, για να δώσουν μια «ακριβή επιτυχία επανεκκίνησης του έργου», στην νέα κυβέρνηση.
Το έκαναν το 2009, το έκαναν το 2012, το έκαναν και το 2014.
Στις δυο προηγούμενες «επανεκκινήσεις», δεν πέτυχαν τους στόχους τους, ελπίζω και τώρα να γίνει το ίδιο.
Το ΜΕΤΡΟ μας ενώνει όλους και η Θεσσαλονίκη το έχει ανάγκη.
Όλοι πρέπει να το υποστηρίξουμε, χωρίς μικροκομματικές, ή άλλες, αντιλήψεις και πρακτικές.#ΜΕΤΡΟ_ΤΣΙΠΡΑΣ

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ