Γιατί, δεν δημοπρατήθηκε κανένα σημαντικό αναπτυξιακό έργο στην Θεσσαλονίκη, μετά το 2012;

0
92

Ο Υποψήφιος Βουλευτής στην Α΄ Περιφέρεια Θεσσαλονίκης του Κινήματος Αλλαγής Γιάννης Μαγκριώτης μιλώντας σε τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό, σε σχέση με τις δηλώσεις του κ. Μητσοτάκη για την Ανάπτυξη  και  την Εξωστρέφεια της οικονομίας  της Θεσσαλονίκης, τόνισε:

«Βασική προϋπόθεση για την εξωστρεφή ανάπτυξη είναι η ύπαρξη σύγχρονων και ολοκληρωμένων αναπτυξιακών υποδομών.

Η Θεσσαλονίκη απέκτησε για πρώτη φορά master plan συγκοινωνιακών υποδομών την περίοδο  2010-2012, μετά από εντατική δουλειά ειδικών και ανοικτή διαβούλευση των φορέων της πόλης και είναι ιδιαίτερη η τιμή πού νιώθω γιατί ώς Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, πρότεινα, συντόνισα τις ομάδες δουλειάς, τον δημόσιο διάλογο και δημοπρατήσαμε σημαντικά έργα, έχοντας διασφαλίσει τις μελέτες και την χρηματοδότηση.

Βασικά έργα του σχεδίου αυτού, όπως η επέκταση του Μετρό στην Καλαμαριά οι κόμβοι της περιφερειακής  και η ανακατασκευή του διαδρόμου προσγείωσης-απογείωσης στο Μακεδονία, δημοπρατήθηκαν την δια περίοδο και ο χρόνος ολοκλήρωσης τους για το Μετρό το 2018, για τους κόμβους το 2015.

Δυστυχώς, μόνο το έργο του αεροδρομίου ολοκληρώθηκε με καθυστέρηση τεσσάρων χρόνων, ενώ τα αλλά δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα.

Την ιδιά περίοδο προετοιμάστηκε η δημοπράτηση της επέκτασης του Μετρό δυτικά και προς το αεροδρόμιο και όλα σταμάτησαν ουσιαστικά το 2012.

Σταμάτησε και η προετοιμασία για την αναβάθμιση της ανατολικής περιφερειακής με τον υπερυψωμένο κλάδο των 3.5 χιλιομέτρων από το νοσοκομείο Παπαγεωργίου μέχρι την Πυλαία για να παίρνει την διαμπερή κίνηση, η διαλάληση με μια ακόμη λωρίδα ανά κατεύθυνση του τμήματος από Πυλαία μέχρι τον κόμβο Καρδίας, επίσης όλα πάγωσαν στο 2012.

Τέλος δημοπρατήθηκε η κατασκευή του δευτέρου κλάδου του κεντρικού αποχετευτικού αγωγού για να τελειώσει το φαινόμενο των υπερχειλίσεων και της μόλυνσης του Θερμαϊκού και έπρεπε να τελειώσει το 2015 και ακόμη δεν έχει τελειώσει.

Το χειρότερο είναι ότι ακύρωσαν τον διαγωνισμό για την επέκταση και τον εκσυγχρονισμό του διυλιστηρίου νερού στην Σίνδο, που θα έλυνε οριστικά το πρόβλημα της υδροδότησης της Θεσσαλονίκης και τα αποτελέσματα τα είδαμε πέρσι.»

 

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ