ΕΓΝΑΤΙΑ SOS: ΤΑ 38 ΔΙΟΔΙΑ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ ΚΑΙ ΠΛΗΤΤΟΥΝ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

0
1747

ΕΓΝΑΤΙΑ SOS

ΤΑ 38 ΔΙΟΔΙΑ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ ΚΑΙ ΠΛΗΤΤΟΥΝ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

ΤΑ 9 ΠΟΛΙΟΡΚΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗ

Τα 3 μετωπικά διόδια και τα 6 πλευρικά, στον νομό Θεσσαλονίκης, την μετατρέπουν σε πολιορκημένη και απροσπέλαστη, πόλη.

ΔΙΟΔΙΑ2

Η Εγνατία οδός, είναι το πιό μεγάλο δημόσιο έργο της χώρας.

Χρηματοδοτήθηκε κυρίως με Κοινοτικούς πόρους και ολοκληρώθηκε σε 15 χρόνια, που για τα Ελληνικά δεδομένα, είναι χρόνος ρεκόρ.

Ο οριζόντιος άξονας, είναι 670 χιλιόμετρα Αυτοκινητόδρομου και μαζί με τις 7 καθέτους, προς τις Βαλκανικές χώρες, ξεπερνά τα 1400 χιλιόμετρα.

ΔΙΟΔΙΑ3

Η κατασκευή της υποστηρίχθηκε κυρίως για γαιωστρατηγικούς λόγους, κόντρα στην Παραεγνατία και το Μουσουλμανικό τόξο, που προωθούσε η Τουρκία, στις αρχές της δεκαετίας του ’90, με την κατάρρευση των καθεστώτων των Βαλκανικών χωρών.

Πολύ σημαντική είναι η αναπτυξιακή και κοινωνική υποστήριξη, σε όλη την Βόρεια Ελλάδα.

Αποτέλεσε την βάση για να υπάρξουν πολλές δημόσιες επενδύσεις, λιμάνια, αεροδρόμια, όπως και ιδιωτικές.

Βελτίωσε δραστικά, την οδική ασφάλεια και την ταχύτητα μετακινήσεων.

Η κυβέρνηση, ακυρώνει τον πολύπλευρο ρόλο του δικτύου της Εγνατίας, για περίπου 100 εκ ευρώ, που θα εισπράξει από την ιδιωτικοποίησή της.

Χρήματα, που σήμερα η Εγνατία, τα συγκεντρώνει, από τα 8 διόδια, σε 1.5 χρόνια.

Τα διόδια πρέπει να είναι ηλεκτρονικά και με λογικό ύψος, ανά χιλιόμετρο.

Τα έσοδα θα δίνονται για την λειτουργίσ, την συντήρηση και την ασφάλεια της.

Τα επιπλέον έσοδα, θα πρέπει να δίνονται, για την ανακατασκευή του επαρχιακού και Περιφερειακου, δικτύου, που είναι κατεστραμένο και οι αρμόδιες Περιφέρειες, ολιγωρούν.

Τα 38 διόδια, που αποφάσισε, θα οδηγήσουν σε καταστροφή της Εγνατίας και σε μεγάλες απώλειες ανάπτυξης, απασχόλησης και ασφάλειας, στην χειμαζόμενη Βόρεια Ελλάδα.

Πρέπει, να αποτραπεί.