ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ με τo Δ.Σ της ΠΕΔ, για τον ΟΑΣΘ της Κίνησης ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ

0
497

Η Κίνηση ΠΡΟΟΔΕΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, συνεχίζοντας την προσπάθεια για την οριστική λύση των προβλημάτων της Αστικής Συγκοινωνίας Θεσσαλονίκης, παρουσίασαν την πρότασή τους, στο Δ.Σ  της ΠΕΔ. Στην αντιπροσωπεία συμμετείχαν ο Γιάννης Μαγκριώτης, ο Γιάννης Λεμπετλής, ο Κυριάκος Μερελής.

Μετά την παρουσίαση της πρότασης, ο Πρόεδρος της ΠΕΔ και Δήμαρχος Μενεμένης-Αμπελοκήπων, Λάζαρος Κυρίζογλου σημείωσε, πως:

« Η πρόταση των έξι σημείων της Κίνησης, είναι ολοκληρωμένη και ενδιαφέρουσα, τόσο για τα σημερινά, όσο και για την οριστική λύση των προβλημάτων της Αστικής Συγκοινωνίας, που ταλαιπωρεί, τους κατοίκους της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης και τους επισκέπτες της».

Συμφώνησε επίσης, πως θα ανταποκριθεί στην πρόσκληση της Κίνησης ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, για μια συνάντηση, που θα καλέσει η ΚΙΝΗΣΗ, των φορέων της Θεσσαλονίκης, για να διαμορφώσουν και να προτείνουν  στην κυβέρνηση, την δική τους πρόταση, άμεσα.

Τα έξι σημεία της πρότασης είναι:

α) Ένα μεταβατικό στάδιο, δυο χρόνων εξορθολογισμού, επίλυσης συναινετικά, αν είναι δυνατόν, όλων των εκκρεμοτήτων και προετοιμασίας όλων των εμπλεκόμενων, για την μετάβαση στην νέα εποχή.

β) Την προκήρυξη, διεθνούς διαγωνισμού, για την ανάθεση των υπηρεσιών της αστικής συγκοινωνίας, σε έναν, ή περισσότερους ιδιωτικούς φορείς «ΠΑΡΟΧΟΥΣ», με σημαντική γνώση και εμπειρία του αντικείμενου, ανάλογα με τα πορίσματα της μελέτης, που θα εκπονηθεί, λαμβάνοντας υπ’ όψιν, την ολοκλήρωση της βασικής γραμμής του ΜΕΤΡΟ και της επέκτασης του στην Καλαμάρια, μέχρι το 2020, όπως και τις αναγκαίες επεκτάσεις Δυτικά και προς το Αεροδρόμιο.

γ) Συγκρότηση Ανεξάρτητης Ρυθμιστικής Αρχής, για όλες τις Αστικές Συγκοινωνίες της χώρας, με δυο τμήματα, ένα στην Αθήνα και ένα στην  Θεσσαλονίκη, που θα παρακολουθεί την λειτουργία τους και θα αποφασίζει, μετά από προτάσεις των εμπλεκόμενων, για τα σημαντικά θέματα και φυσικά για την πολιτική του κομίστρου.

δ) Συγκρότηση Συμβούλιου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, με την συμμετοχή των τοπικών φορέων της αυτοδιοίκησης, των εργαζομένων και των παραγωγικών τάξεων, που θα σχεδιάζει την συγκοινωνιακή πολιτική της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης και θα εποπτεύει, το σύνολο των μέσων μεταφοράς, σημερινών και μελλοντικών.

ε) Επιδότηση του εισιτηρίου και μειωμένο για τους ανέργους, Αμέα, μαθητές και φοιτητές, στρατιώτες  και κάθε κατηγορίας πολιτών, που έχουν αποδεδειγμένη ανάγκη υποστήριξης.

στ) Καθολική χρήση των νέων τεχνολογιών, για να μειωθεί το κόστος λειτουργίας, να βελτιωθούν οι υπηρεσίες και να διασφαλιστεί η διαφάνεια και ο έλεγχος, τόσο του Παρόχου των υπηρεσιών, όσο και των χρηστών.

 

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ